Saya sedang online daripada Palm Garden Hotel, pemandangan di sini sungguh indah. Bersemangat jadinya menantikan hari esok.

dalam persediaan
dalam persediaan
masa customer tengah ramai
masa customer tengah ramai

BOOTH 201 & 202 : BIODYNAMIC FERTILIZERS SDN BHD ( HALL C)

Jangan lupa mengunjungi booth saya di booth 201 & 202, Hall C, UPM Serdang mulai 12-23 Ogos 2008 dari jam 9pagi-9malam. Saya telahpun mengikuti En Idris, Cik Asma, Cik Jamil & Cik Alias daripada Biodynamic Fertilizers SB ke booth kami di Hall C dan ke kilang di Dengkil, Selangor petang tadi. Kami adalah syarikat yang menghasilkan baja vermicompost / berasaskan cacing.

Produk yang ditawarkan di booth vermikompos kami :

1. vermikompos = RM10/3kg (3kg/paket dalam bentuk serbuk)

2. vermikompos = RM15/3kg (granular)

3. zeolite = RM10/3kg (granular)

4. cacing african nightcrawler = RM20/4 ekor

Insya Allah kedatangan tuan-puan untuk memeriahkan MAHA2008 tidak saya hampakan. Banyak yang blh dibincangkan disana dan saya harap tuan-tuan dapat banyak manfaat dengan merebut kesempatan ini.

Maaf pada pengunjung2 yg datang ke blog ini memberi komen, barangkali saya tidak sempat menjawab panjang lebar kerana kesuntukan masa. Biasanya, saya kaan memperuntukkan masajam  2-3jam membalas emel dan menjawab komen di blog ini. Anda pasti sukar mempercayainya. Tetapi tanpa internet marketing tools yang betul, banyak lagi kelemahannya yang perlu diatasi, banyak juga memakan masa, wang dan usaha. Insya Allah upgrading akan dilakukan sedikit demi sedikit.

JUMPA DI MAHA2008. AS SALAMU’ALAIKUM